Mijn Communities
Help

[Afgehandeld] Performance problemen geïdentificeerd bij File API op 07-03-2024

07-03-2024 13:55 (Bijgewerkt op 07-03-2024)
  • 3 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 172 Weergaven
12:00 - We hebben performance problemen geïdentificeerd in de databases van de File API. We werken momenteel aan het vinden van een oplossing hiervoor. Onze File API-abonnees kunnen time-outs ervaren bij het weergeven/downloaden van bestanden. Er wordt geen impact verwacht op het aanleveren van bestanden aan de File API.

[Update]
14:13 - De uitvoering van de oplossing is gestart. Enkele minuten downtime worden verwacht voor alle abonnees totdat de nieuwe database-index is gerecreëerd. Bestandsuitwisselingsgebruikers worden ook nu beïnvloed.
 
[Update]
14:36 - De uitvoering van de oplossing is zojuist voltooid en de service is weer operationeel. Bestands-API-abonnees en Bestandsuitwisselingsgebruikers kunnen weer bestanden bekijken en downloaden.


Opmerkingen
ZGV-Louis
CHAMPION *
door ZGV-Louis

Vanaf wanneer speelt dit?

Gisteren ging het downloaden van bint bestanden beaufort van Visma naar onze eigen server met een behoorlijke vertraging.

door Cristo Amezcua

Hi @ZGV-Louis Het Performance problemen is vandaag om 12:00 uur begonnen. Ik heb aanvullende details toegevoegd in het artikel. Dien alstublieft een 4me-verzoek in om te analyseren waarom uw Bint-bestanden gisteren vertraagd waren.

ZGV-Louis
CHAMPION *
door ZGV-Louis

@Cristo Amezcua Ok ga ik doen

Medewerkers