Mijn Communities
Help

Idee: Pakbon van een levering van een verkooporder mailen

door Roel van der Meulen (Bijgewerkt ‎13-04-2018 16:17 door Roel van der Meulen VISMA )

Idee van @Bart van de Sluis
"Is het mogelijk om een pakbon ook te kunnen mailen in plaats van alleen te kunnen afdrukken. Mijn klanten vragen hierom. Bij verzenden per mail komen dan alleen de artikelen en aantal in de mail, nu stuur ik de verkooporder per mail met bedragen in €, maar dat is niet wenselijk bij onze klanten."

Datum: 19-12-2017 17:02
Status: Nieuw (0 kudos ontvangen)

 

---

Reactie van: @Bob Huisman
Datum: ‎20-12-2017 12:46

"Dank je wel Bart voor je input. In het plaatje zie je de menu-opdracht om de pakbon af te drukken. De optie om de pakbon af te drukken als PDF is beschikbaar als je de module Offerte en Order hebt geactiveerd. Jouw wens is dat je daar ook kan kiezen voor e-mail."
pakbon emailen1.png

---

Reactie van: @Bart van de Sluis
Datum: ‎20-12-2017 14:20

"Bedank Bob voor je snelle reactie. 

Bij: Druk pakbon af had ik graag ook de keuze : Verzend pakbon per e-mail

Ik kan ook de pakbon afdrukken, daar de keuze maken sla op als PDF, dan deze PDF naar de mailbox slepen en van daaruit versturen per mail.

Dit werkt omslachtig en vergroot de kans op fouten."

 

--- 

Reactie van: @Sander Kreuze
Datum: ‎24-12-2017 22:49

"@Bob, als beide modules (offerte en verkooporders) zijn geactiveerd is de optie Verzend per email niet te kiezen, zie onderstaande screenshot."

pakbon emailen2.png

 

---

Reactie van: @Bob Huisman
Datum: 21-12-2017 10:06

"Sander, dat klopt. Mijn opmerking was voor meerdere uitleg vatbaar. Ik heb mijn opmerking daarom aangepast."

0 ANTWOORDEN 0