Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Siste nytt

Område for overføringsfiler: Her dannes en XML-fil og en ZIP-fil. XML-fil er selve fakturaen som brukes av Autioinvoice (og heter "Invoice999999.xml" hvor 999999 er fakturanummeret). ZIP fil heter "Invoice999999.zip"og inneholder i tillegg til fakturafila, utskrift av originalfaktura i PDF-format og andre vedlegg . Det er den som sendes til Autoinvoice. Disse slettes normalt etter at fila er sendt til Autoinvoice. (XML-fil kan ligge igjen om det er angitt i systemopplysninger at den skal spares). Problemet skyldes sannsynligvis at bruker ikke har fulle rettigheter til det angitte område. Da vil det ligge igjen .ZIP-filer. Bruker må ha ALLE rettigheter til området - ikke kun Les og Skriv, for da har man ikke rettigheter til å slette filene.
Jeg har lagt innønske om det i vårt system.
Tusen takk. :-)
Hei! Man avslutter ikke arbeidsforholdet, men rapporterer inn permisjonen på dette. Her er en link til veiledningen angåendepermisjon. http://veiledning-amelding.smartlearn.no/Veiledn_Generell/index.html#!Documents/permisjon.htm Reglene for hvilken permisjon som skal rapporteres må du selv finne ut av. Men, når en lønnstaker har permisjon registreres det i fraværsregistreringen med aktuell kode og haker av for A-meldingen (hvis det skal rapporteres inn).
Gå inn på tidregistrering - timeregistrering og benytt knappen "Flytt linjer" Hvis du trenger hjelp til dette må du henvende deg til support.
Bli med på Community Live!
Nyttige lenker