Minun alueeni
Apu
Anonymous
Entinen jäsen

Keksitty sotu, yhteenvedon lähetys

tekijä Anonymous
Hei, miten huomenna pitäisi toimia yhteenvedon suhteen jos keksityllä sotulla olevan henkilön palkkailmoitus ei mene edelleenkään läpi. Varmaan ei sitten mene myöskään yhteenveto läpi tammikuulta. Onko tähän neuvoja. Meillä on ulkomainen hlö jolla on keksitty sotu, eikä alkumaasta muuta kuin syntymäaika. Olemme kokeilleet kaikki vaihtoehdot mutta tieto ei kulje tulorekisteriin.
7 VASTAUSTA7

tekijä Hannele Grönfors

Hei Marita10,

 

Viranomaisilta saatu keinotunnus ilmoitetaan muu tunnus tietona. Esimerkki keinotunnuksen syöttämisestä Palkanlaskennan henkilötietoihin on saatavissa Visma Nova 9.8 versiosaatteesta.

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous
Hei, en edelleenkään saa menemään läpi. Tehtiin pe viimeisin päivitys. Mutta vieläkin herjaa ei voitu tehdä ikätarkistusta. Miten toimin?
Sirpa Lehtola
CONTRIBUTOR *

tekijä Sirpa Lehtola

Meillä tehtiin  tuo viimeisin päivitys perjantaina ja saatiin vihdoinkin toimimaan.

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous
Hei, laitoitko sotu kohtaan mitään vai vaan alas syntymäajan? Oliko muuta erityistä mitä laitoit.
Sirpa Lehtola
CONTRIBUTOR *

tekijä Sirpa Lehtola

Hei,sotukohtaan en laittanut mitään vaan syntymäajan laitoin kuten ohjeessa oli. Minullakin tuli ensin sellainen virhe, et olin laittanut postiosoite kenttään vain postinumeron mut sitten katsoin ohjetta tarkemmin ja huomasin, että postitoimipaikka pitää laittaa myös siihen. Sitten maatunnuksena FI ja alkoi toimimaan.

Sirpa Lehtola
CONTRIBUTOR *

Hei,

 

ei toimi vaikka olen oheiden mukaan tiedot laittanut. Tulee vain ilmoitus country code is missing, and it is mandatory.

Anonymous
Entinen jäsen

tekijä Anonymous
Meillä tehdään tänään tuo viimeisin ohjelmapäivitys jonka pitäisi ratkaista tämä keksittysotuongelma. Kokeilen päivityksen jälkeen meneekö tieto läpi tulorekisteriin. Tt yhteystietoihin palkanmaksuvälilehdelle olen laittanut maatunnuksen FI.
Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.