Minun alueeni
Apu
Maija Jussila
CONTRIBUTOR ***

Ostoreskontra tiliöinti

tekijä Maija Jussila

Ostoreskontrassa saisi olla toimittajakohtainen tilikartta. Se voisi olla alasvetovalikossa, josta voisi tarpeen mukaan kasvattaa koko tilikarttaan. Meillä on paljon toimittajia joiden laskut jakaantuvat eri tileille. Pitkästä kartasta hidasta etsiä niitä, vaikka tietääkin ensimmäisen numeron, jolla hakeminen toki nopeuttaa hakemista. Sehän voisi olla ohjaustiedoista kytkettävissä päälle tai pois. Kaipaileeko kukaan muu tällaista?

2 VASTAUSTA2
Marjo K
CONTRIBUTOR **

tekijä Marjo K

Usein olen miettinyt samaa, miksei ole mahdollisuutta tähän - muutaman tärkeimmän toimittajan taakse olen kirjannut vaihtoehtoisen tilitiedon 'tärkeää' -laatikkoon. Sekin on nopeampi kuin hakea koko / osa tilikarttaa läpi. Tosin, jos toimittajakortiston tai minkä muunkin sovelluksen vaan joutuu avaamaan kesken päivän, on aukeaminen tosi hidasta. En tiedä onko se ohjelman vaiva vai ominaisuus, mutta meillä ainakin kaikilla sama juttu. Jos avaa kaikki sovellukset samalla kun kirjautuu Novaan, on huomattavasti nopeampi.

Marko Koivuniemi
ACTIVE CONTRIBUTOR *

tekijä Marko Koivuniemi

Kyselin meidän talousosaltolta: "No, sanoisin ettei tämä ole kovin oleellinen meillä vaikka toki ei olisi haittaakaan." 

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.