Minun alueeni
Apu
Anonymous
Entinen jäsen

Tieto laskuttamisesta myyntitilauksella?

tekijä Anonymous

Laskutetulla myyntitilauksella ei enää näy tietoa laskutuksesta ja muodostuneen laskun numeroa, kun menee katsomaan Näytä-->Tietueen tapahtumat. Oliko tämä toiminto tarkoituskin poistaa päivityksen yhteydessä? Ennen sitä tuli lähes päivittäin käytettyä, kun halusi nopeasti tutkia tilauksesta laskuun prosessia.

4 VASTAUSTA4
Olli Hietala
VISMA

tekijä Olli Hietala

Hei Ilmari,

 

Kiitos viestistäsi.

 

Kyseessä on ohjelmavirhe joka on uusimmassa Nova 10 korjauspäivityksessä (julkaistu 19.12.2019) mukana eli jos teillä on paikallinen Nova-asennus niin ajamalla tuon asennuspaketin ohjeiden mukaisesti saatte korjauksen käyttöön. Jos olette Visma sovelluspalvelu-asiakkaitamme niin päivitykset tulevat teille automaattisesti.

 

Jos ongelma ei selviä niin avaa aiheesta meille tiketti tai soita tukinumeroomme niin voimme katsoa asiaa tarkemmin.

 

Nova päivityspaketit löytyvät Lataa Materiaaleja osiosta täältä Communityn etusivulta: https://vucustomer.visma.com/

 

Terveisin,

Olli, Visma Sovellustuki

 

Marko Koivuniemi
ACTIVE CONTRIBUTOR *

tekijä Marko Koivuniemi (Päivitetty ‎07-01-2020 01:48 tekijä Marko Koivuniemi )

Korjauspaketti 19.12. ei korjaa ongelmaa muuta kuin normaalilajissa 0. Muissa lajeissa tietueen tapahtumissa laskutustieto ei näy. (Tietokannasta tieto kyllä löytyy.) Laskutustieto näkyy kaikissa lajeissa niillä laskuilla jotka on luotu ennen Nova 10 -päivitystä.

Raportoin  tämän ongelman ja sitä alettiin kiitettävän nopeasti selvittelemään. Kesti tovin kunnes todettiin että normaalilajissahan hommat on kunnossa mutta ei muissa lajeissa. Sain enimmäisen korjausyrityksen viime viikolla jota ehdin nyt testaamaan. Se ei valitettavasti auttanut.

Olli Hietala
VISMA

Hei Marko,

 

Pahoittelut mutta minulla olikin tullut väärinymmärrys ja tuo korjaus ei ole kerennyt vielä 19.12.2019 julkaistuun korjauspakettiin vaan se voidaan toimittaa erikseen pikapäivitys korjauksena tukipyynnön kautta. Eli asiasta kannattaa avata tukipyyntö sovellustuki@visma.com osoitteeseen jos tuo pikapäivityspaketti tarvitaan. Korjaus menee Nova 10.1 versioon mukaan joka julkaistaan alkuvuoden aikana.

 

Sovelluspalveluun pikapäivitys menee lähiaikoina, mutta sille ei ole vielä tarkkaa ajankohtaa tiedossa.

 

-Olli, Visma Sovellustuki

Marko Koivuniemi
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Tuon pikapäivityksen jo sainkin, itse avastin tiketin viime vuoden viimeisenä päivänä. Pikapäivitystä testasin viiime yönä ja keskustelut jatkuvat koska minä en saanut sen avulla toimimaan meidän ympäristössä.

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.