Minun alueeni
Apu
MaaritSimola
CONTRIBUTOR ***

Toimittajien tuotekoodit ja hinnat ostotilauksille

tekijä MaaritSimola

Me ostamme ulkomailta useilta toimittajilta samoja "myyntituotteita". Tarve on saada toimittajakohtaiset hinnat ja koodit ostotilauksille. Olen laittanut toimittajien taakse hintoja ja nimiketekstejä. Tuo tieto ei kuitenkaan siirry minnekään. Olen tehnyt hinnastoja, mutta millään keinolla en saa ko. tietoja ostotilauksille. Ostotilauksella ei ole mahdollista valita hinnastoa. Tuessa neuvottiin laittamaan meidän tuotteelle vaihtoehtokoodi, mutta tämä ei ratkaise ongelmaa, koska tieto ei pääty ostotilaukselle. Myöskään ulkomaiset nimet eivät auta asiaa. Onko muilla vastaavaa ongelmaa ja miten olette sen ratkaisseet? 

2 VASTAUSTA2
Accepted solution
Kimmo Tattari
CONTRIBUTOR ***

tekijä Kimmo Tattari

Monikoodisuuden kautta tämä saadaan toimimaan niin että ostotilaukselle tulostuu tuo varastokirjanpidossa määritelty toimittajan tuotekoodi. Tämä näkyy myös nimikeapu ikkunan riviteksti kentässä. Toimittajakohtainen hintakin saadaan toimimaan vaikka niin että toimittajalle perustetaan toimittaja kohtainen hinnasto. Alla on kuvaruutu kaappaukset tästä.Varasto.JPGostotilaus.JPGostotilaus tulostettuna.JPG

MaaritSimola
CONTRIBUTOR ***

Hei kiitos, tämä auttoi. Oletin, että tieto näkyy tilauksella ruudulla eikä vasta tulostuksessa.

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.