Minun alueeni
Apu
Timo Sievänen
CONTRIBUTOR ***

Visma approval ilmoitukset

tekijä Timo Sievänen

Onko ajatusta mistä johtuu että osalla työntekijöistä ei tule Visma approval ilmoituksia tarkastettavista laskuista sähköpostiin.

 

Aikaisemmin tullut mutta jostain syystä osalle ei nyt enää tule. Asetukset yms. pitäisi olla kunnossa. 

3 VASTAUSTA3
Timo Sievänen
CONTRIBUTOR ***

tekijä Timo Sievänen

Onkohan tähän mitään ideaa?

Timo Sievänen
CONTRIBUTOR ***

tekijä Timo Sievänen

Joo osalle porukasta ilmoitukset tulee ihan normaalisti ja osalle ei tule. Ollaan tarkastettu roskaposti kansio ja kaikki muutkin mahdolliset kansiot mitä on näkyvissä.

 

Approvalista ollaan asetukset tarkistettu että ovat samanlailla kuten allekirjoittaneella, koska minulle kyllä tulee sähköpostiin ilmoitus uudesta tarkastettavasta laskusta.

Marko Koivuniemi
ACTIVE CONTRIBUTOR *

tekijä Marko Koivuniemi

Eli niillekin käyttäjille joille aiemmin on tullut ei nyt tule? Nehän mahdollisesti tulevat ulkomaailmasta yrityksen sähköpostipalvelimelle joten voivat olla roskapostikansiossa tai sitte blokkautuneet jo aiemmin. Käyttäjät eivät aina osaa etsiä roskapostikansioista ja eri ohjelmissa ne näkyvät eri paikoissa. Esim. joskus  roskapostit löytää paremmin webmailin kautta kuin varsinaisen sähköpostiohjelman uumenista. Toivottavasti vika löytyy. Joskus esim. Outlookin uusi "kätevä" näkymä joka lajittelee itse viestit "Tärkeisiin" ja muihin aiheutti sen että osa käyttäjistä ei löytänyt uusia viestejä jotka eivät oletuksena näkyneetkään. 

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.