Minun alueeni
Apu
kalyytik
CONTRIBUTOR *

Kauppiasportaali - alikauppiaat

tekijä kalyytik

Hei,

 

Itse olen tutustunut pääasiassa kanavamyyntiin ja tiedän mitä alikauppiaat ovat siinä toimintatavassa. Mutta jos ei olekaan kyse kanavamyynnistä, niin mikä on alikauppiaiden merkitys ja mitä tapahtuu sen jälkeen, kun luon alikauppiaalle API avaimet kauppiasportaalista?

1 VASTAUS1
Meri
VISMA

tekijä Meri

Moikka,

 

Kiitos kysymyksestäsi! Visma Pay kauppias voi käyttää maksupalvelua useammassa eri verkkokaupassaan, jos ne kaikki toimivat saman y-tunnuksen alla. Tällaisessa tilanteessa suosittelemme alikauppiastoimintoa eli luomaan kauppiasportaalissa useampia alikauppiastunnuksia. Tällöin jokaiselle luodulle alikauppiaalle tulee omat rajapinta- ja salausavaimet, mitkä voi lisätä eri verkkokauppoihin.

 

Useamman alikauppiastunnuksen avulla kauppias saa eriteltyä eri verkkokauppojen maksuliikenteet tilitysraportille. Alikauppiastoiminto on veloitukseton ominaisuus ja ohjeet niiden luontiin on löydettävissä täältä

 

Jos aiheesta herää muuta kysyttävää, autamme mieluusti myös puhelimitse 09 3154 2037 tai sähköpostitse helpdesk@vismapay.com.

 

Terveisin,

Meri 

Visma Pay

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!