Mine områder
Hjelp

Autoflow - Valideringsregler for at dokumentet skal bli sendt på flyt

30-10-2017 17:39
  • 2 Svar
  • 1 liker
  • 4135 Visninger

For at et dokument skal sendes automatisk på flyt ved bruke av rutinen Autoflow, går dokumentet gjennom følgende valideringsregler :

  • Bankkonto er den samme som i ERP
  • Fakturanummer finnes ikke i ERP
  • Mva-beløp er ikke høyere enn Beløp
  • Forfallsdato kommer ikke før fakturadato
  • En leverandør identifiseres basert på bankkonto og organisasjonsnummer

Et dokument som ikke tilfredsstiller en av validerings kriteriene legger seg i listen Nye dokumenter. Ved å lese kommentar på dokumentet vil du se hvilken valideringsregler som mislyktes. Etter at alle nødvendige endringer er gjort, kan du sende dokumentet til Autoflow igjen via menyen Prosessering > Send i Autoflow, eller via hurtigmenyen Send dokumentet på Autoflow.

Kommentarer
John Åge Nydal
PARTNER
av John Åge Nydal (Oppdatert ‎07-09-2018 10:34 av John Åge Nydal PARTNER )

Hei

* Kan ein manuelt overstyre valideringsreglene?.

* Kan ein få sendt bilag /dokument ut på autoflow sjølv om leverandør ikkje er oppretta og at det ikkje er match mellom val. reglane (f.eks bankkonto - lev. har f.eks skifta).

* Kan Autoinvoice /Autoflow opprette nye leverandører i VB for så  å sende dei automatisk ut til Autoflow basert på ei standard flytgruppe?.

* Dersom ein skal kunne tilby ei løysing der kunden gjer meir sjølv, og f.eks rekneskapsførar er kun inne veldig sporadisk (sjelden) så hadde det vore ein fordel å fått til ein endå tettare integrasjon mellom autoinvoice, VDC og VB for meir flyt til Approval og Autopay der ein brukar oppdateringskriteriar og flyt (utan at rekneskapsførar nødvendigvis er inne og jobbar til ein kvar tid).

Dette er truleg ikkje mogeleg i dag(?), men kjem det noko løysing for dette (i næraste) i framtida?.

 

Mvh

John Åge Nydal

 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Jeg har satt opp autoflow på flere klienter, men på ett par av klientene stopper disse da "flyt ikke er aktivert".

Hvordan endrer jeg til at flyt alltid skal være aktiv/satt som standard.

Jeg kan ikke se at jeg har gjort noe annerledes på oppsettet?

Meld deg på fagkonferansen 16. og 17.februar
Aktuelt brukertips
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"