avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Kom i gang med med Visma Mobile Manager

17-07-2019 10:46 (Sist oppdatert 17-07-2019)
  • 1 Svar
  • 2 Liker
  • 2080 Visninger

Visma Mobile Manager er en gratis app for smarttelefoner. Dersom du har Visma.net Approval kan du raskt og enkelt få tilgang til dokumenter som skal godkjennes.

Med Visma Mobile Manager har du alltid full oversikt og kan godkjenne dokumenter mens du er på farten!

Behandle dokumenter i Mobile Manager

Når du får en ny oppgave via Visma.net Approval vil du få opp et varsel fra Manager-appen på mobilen din. For å se mer detaljert informasjon om oppgaven som har blitt sendt inn til godkjenning, trenger du bare å klikke på det. Du vil da kunne se eventulle vedlegg og kommentarer.

For å godkjenne eller avvise dokumentet, klikker du bare på det grønne eller røde tegnet til høyre for oppgaven. Du vil da få muligheten til å skrive en kort kommentar før du sender dokumentet videre😊.

Slik laster du ned Visma Mobile Manager

1. Gå til Google Play eller iTunes App Store på din smarttelefon
  2. Søk etter ‘Visma Mobile Manager’
  3. Klikk ‘Install/Installer’ for å laste ned appen
  4. Logg inn på Visma Mobile Manager med din vanlige Visma.net bruker-ID og passord
  5. Start å bruke Visma Mobile Manager

Klar for å komme i gang med Visma.net Approval?

Her finner du en guide til hvordan du setter opp en arbeidsflyt fra begynnelsen!

Kommentarer
Aalbyr
PARTNER
av Aalbyr

Hei. Vi får ikke opp varsel på min Iphone når det kommer reiser/utlegg til godkjenning. Er det flere som ikke får det ?

Bidragsytere