for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Finnes det muligheter for å koble til avtalegiro med webfaktura? Har Visma løsning for integrasjon mot Avtalegiro?
Hei
Per i dag har vi ikke støtte for avtalegiro, kun eFaktura. Men vi håper at dette skal bli mulig i 2017.
Hei - er avtalegiro på plass i Webfaktura nå?
Hei
Nei, Avtalegiro er ikke på plass. AutoInvoice har en delvis løsning for dette, men planlegger å komme med en komplett løsing i første halvår 2018. Når det er på plass, ønsker vi å tilby dette i WebFaktura.
Hei, Vi har Visma Contracting og Visma Autoinvoice, vi ønsker å benytte avtalegiro. Ser at du svarer det er planlagt en løsning på dette i 2018, er dette på plass nå?
Avtalegiro-løsningen vi har jobbet med i AutoInvoice har dessverre tatt lenger tid enn først antatt. Vi har nå vært i pilot en periode, men ønsker oss flere piloter før vi lanserer løsningen. Tar kontakt med dere for å høre om evt. dere kunne tenke dere å være pilot.
Hei, Noen som vet om det nå er mulig med avtalegiro i Visma Webfaktura?
Vi forventer at dette skal være klart for bruk i WebFaktura så snart AutoInvoice kan levere dette. Per idag finnes det løsninger for avtalegiro fra Visma Business og Visma Global, men så snart AutoInvoice kan levere dette, så blir det enklere å ta dette i bruk fra andre Visma-systemer.
AutoInvoice forventer å ha pilot på dette i løpet av september i år.
Tenker du da at det kan være klart fra januar 2020? Dette blir helt avgjørende for hvorvidt vår kunde kan fortsette å benytte Webfaktura, eller om de må over på annet system, så jeg skulle gjerne hatt et litt tydeligere tidsperspektiv?
Vi har ambisjoner om å få dette klart før 2020, men det avhenger av hvordan pilotperiden går.
Noe nytt her? Vi er også avhengig av mulighet for AvtaleGiro for å ta i bruk Webfaktura.
Hei.
Når får dere avtalegiro på plass? Mvh
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.