Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Avtalegiro

Finnes det muligheter for å koble til avtalegiro med webfaktura? Har Visma løsning for integrasjon mot Avtalegiro?

9 SVAR 9

Re: Avtalegiro

Hei

Per i dag har vi ikke støtte for avtalegiro, kun eFaktura. Men vi håper at dette skal bli mulig i 2017.

CONTRIBUTOR *

Hei - er avtalegiro på plass i Webfaktura nå?

(updated by Svein Holanger VISMA ‎13-11-2017 12:07 )

Hei

Nei, Avtalegiro er ikke på plass. AutoInvoice har en delvis løsning for dette, men planlegger å komme med en komplett løsing i første halvår 2018. Når det er på plass, ønsker vi å tilby dette i WebFaktura.

CONTRIBUTOR *

Hei!

Hvordan ligger dere an på denne løsningen?
Og er det en plan for å gjøre det mulig med repeterende fakturering?
Highlighted
CONTRIBUTOR *

Hei.

Når får dere avtalegiro på plass? Mvh

CONTRIBUTOR *

Hei, Noen som vet om det nå er mulig med avtalegiro i Visma Webfaktura?

Vi forventer at dette skal være klart for bruk i WebFaktura så snart AutoInvoice kan levere dette. Per idag finnes det løsninger for avtalegiro fra Visma Business og Visma Global, men så snart AutoInvoice kan levere dette, så blir det enklere å ta dette i bruk fra andre Visma-systemer.

AutoInvoice forventer å ha pilot på dette i løpet av september i år.

CONTRIBUTOR *

Tenker du da at det kan være klart fra januar 2020? Dette blir helt avgjørende for hvorvidt vår kunde kan fortsette å benytte Webfaktura, eller om de må over på annet system, så jeg skulle gjerne hatt et litt tydeligere tidsperspektiv?

Vi har ambisjoner om å få dette klart før 2020, men det avhenger av hvordan pilotperiden går.