Mine områder
Hjelp
Stina Leifsen
PARTNER

Faktura med vedlegg

av Stina Leifsen

Blir dette sendt som to dokumenter i samme e-post eller to e-poster? Det burde jo være et dokument som sendes fra systemet. Får ikke testet dette på demo klient siden den ikke sender ut e-posten...

En av våre klienter har fått tilbakemelding på at det la seg som to dokumenter i fakturamottak. Hvis dette er tilfelle er det jo et stort problem.

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
 

av Svein Holanger

Nei, AutoInvoice sender det også som to dokumenter når det går som e-post. Jeg vil anta at dere trenger å slå dem sammen til ett dokument når det skal sendes til et scannings-kontor. Husk da at de fleste som ønsker å motta en faktura via et scannings-kontor, kan motta fakturaen elektronisk, og da vil de motta vedlegget slik de skal. 

Utfordringen med å slå sammen to pdf-dokumneter, er at vi ikke ha kontroll på vedlegget. Hvis det er en feil i vedlegget, kan det ødelegge hele pdf-en hvis vi slå dem sammen. Dvs at mottaker ikke kan lese fakturaen. Vi ser likevel på muligheter for å gjøre dette, både fra AutoInvoice og fra WebFaktura, men det kommer nok ikke i 2016.

Stina Leifsen
PARTNER

av Stina Leifsen

Vil det ikke komme som to dokumenter f.eks hvis det sendes via AutoInvoice? Kan de da slås sammen?

av Svein Holanger

Hei

Vedlegget og fakturaen kommer hver for seg når WebFaktura sender den per epost. I hvilke tilfeller mener du det er et stort problem?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"