avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"

Faktura med vedlegg

Blir dette sendt som to dokumenter i samme e-post eller to e-poster? Det burde jo være et dokument som sendes fra systemet. Får ikke testet dette på demo klient siden den ikke sender ut e-posten...

En av våre klienter har fått tilbakemelding på at det la seg som to dokumenter i fakturamottak. Hvis dette er tilfelle er det jo et stort problem.

4 SVAR 4

Re: Faktura med vedlegg

Hei

Vedlegget og fakturaen kommer hver for seg når WebFaktura sender den per epost. I hvilke tilfeller mener du det er et stort problem?

Vil det ikke komme som to dokumenter f.eks hvis det sendes via AutoInvoice? Kan de da slås sammen?

Nei, AutoInvoice sender det også som to dokumenter når det går som e-post. Jeg vil anta at dere trenger å slå dem sammen til ett dokument når det skal sendes til et scannings-kontor. Husk da at de fleste som ønsker å motta en faktura via et scannings-kontor, kan motta fakturaen elektronisk, og da vil de motta vedlegget slik de skal. 

Utfordringen med å slå sammen to pdf-dokumneter, er at vi ikke ha kontroll på vedlegget. Hvis det er en feil i vedlegget, kan det ødelegge hele pdf-en hvis vi slå dem sammen. Dvs at mottaker ikke kan lese fakturaen. Vi ser likevel på muligheter for å gjøre dette, både fra AutoInvoice og fra WebFaktura, men det kommer nok ikke i 2016.

Highlighted
CONTRIBUTOR *