Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Vedlegg til EHF

av Anonymous

Hei!

Noen som vet hvordan vi hefter med vedlegg (rekvisisjoner etc) når det skal sendes EHF via WebFaktura?

6 SVAR 6
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Bare for å det bekreftet - 10 MB er maks størrelse per vedlegg?

av Svein Holanger

Hei.

Nei, det har ikke skjedd noe siden 2015 rundt dette med vedlegg. Vi håper vi skal få til noe i 2017, men kan fortsatt ikke love en dato.

Les mer om vedlegg og AutoInvoice her: https://community.visma.com/no/software/produkter/Tilleggsprodukter/Visma-AutoInvoice/Brukertips/AutoInvoice/Vedlegg-til-fakturaer-gjennom-Vismanet-AutoInvoice/

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hva er status på flere vedlegg på EHF? skjedd noe siden 2015? Vi har flere kunder som nå ønsker dette!

Er det noen størrelse begrensing på dette ene vedlegget?

av Svein Holanger

Vi har ikke en dato for når dette vil komme, men det står på listen over ønsket funksjonalitet. Enn så lenge må man slå sammen vedleggene til ett dokument og sende de samlet. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

F eks Statsbygg krever fra 1/1-15 at en legger ved bestilling og timeslister samt evnt materielliste. Dvs at en har et reelt behov (krav) om min 3 vedlegg.

Vil det bli ordnet slik at en kan legge ved flere vedlegg, i nær framtid?

Godkjent løsning
Svein Holanger
VISMA

av Svein Holanger

Vedlegg kobles på ved sending av fakturaen. I stedet for "Godkjenn og send" velger du "Godkjenn og send med vedlegg". Dette alternativet er gyldig ved sending på epost eller elektronisk (EHF). Du kan per nå kun legge til ett vedlegg.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"