Mine områder
Hjelp
Cecilie Willard
CHAMPION *

Permiering ved konkurranser

av Cecilie Willard

Hei!
Vi er et finansieringsselskap som har forskjellige samarbeidspartnere som selger vårt produkt.  Våre samarbeidspartnere får provisjon av salget de gjør av våre produkter.

Vi har nå noen ivrige ansatte som ønsker å øke salget. De ønsker å lage en salgskampanje ut mot en gruppe samarbeidspartnere, og de ønsker å premiere de samarbeidspartnerne som selger mest. Ønsket deres nå er å ha en premieringen til topp tre samarbeidspartnere hvor det gis penger (kontanter) på kr. 7.500 til 1.plass, kr. 5000 til andre plass og 2.500 til 3. plass. Det sendes en mail til vinnende selskap som inneholder hvorfor pengene blir overført, beløp og hvilket kontonr. Dette blir bilaget for premieringen.
Tidligere år har premieringen gått til de beste selgerne i form av bagatellmessige gaver innenfor beløpsgrensen på kr 260. Det beste kontoret har i tillegg fått muligheten til å velge en veldedig organisasjon som vårt selskap har støttet.

Som tidligere revisor høres ikke den nye ordningen med kontantpremiering bra ut, selv om det nå blir premiering av et selskap og ikke enkeltpersoner... Men jeg sliter med å finne et lovverk å støtte meg på. Kan dere hjelpe meg?

 

0 SVAR 0
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"