Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Timeregistrerings- og lønnssystem - hva bør velges

av Anonymous

I valg av timeregistreringssystem er det mange muligheter. Er det noen som har gode erfaringer med noen systemer? Vi har H&L som lønnssystem i dag, men det kan byttes om nødvendig. Noen som har erfaring med Visma Lønn?

Viktige momenter for oss er:

- Mye automatikk mellom timeregistreringssystemet og selve lønnskjøringen i lønnssystemet. Herunder også for reiseregninger.

- Saldo som viser oversikt over timer tilgode, ferie, fravær etc.

- Brukervennlig og raskt system. 

- Timer må kunne føres "uavhengig" av plattform. Viktigste er mobil, nettbrett og pc.

 

Noen som har gode tips og erfaringer?

3 SVAR 3

av Gunnar Glendrange

Hei du,

Visma har et nettbasert Time- og fraværsregistreringssystem, som snart er integrert med Huldt & Lillevik. Løsningen har vært på markedet et par års tid, integrert med Visma Lønn. Du kan lese om den her.

Løsningen kan brukes "uavhengig" flate (pc, mac, nettbrett, mobil), og den har bla. kontroll på feriedager og andre fraværsregler.

 

 

 

 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Gunnar,

Ja, jeg hadde en gjennomgang av det systemet før helgen. Det er ikke et system som dekker våre behov p.t., bla. kan man ikke velge prosjekt ved føring av timer på mobil (noe som er en forutsetning da 80% av våre ansatte ikke bruker pc på jobb), samt at rapportfunksjonen ikke er bra. Men håper at Visma prioriterer dette fremover. I så fall vurderer vi sterkt både timeregistreringssystemet og Visma Payroll.

av Gunnar Glendrange

Har forståelse for dine synspunkter!  Dette er noe som er adressert, med plan om at mye vil skje i løpet av 3. kvartal!

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"