for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei.
Jeg for ikke sendt A-melding til Altinn. Noen tips til hva det kan være/jeg har gjort feil.
Ny på systemet.
Løst! Gå til løsning.
Det finner du under periodens lønn - Bestille a-melding avstemmingsrapport.
Hvis du går til Verktøy - Altinn -Altinn innsending og ser på skjema - høyreklikker på den linje skal du få opp en melding.
Hei - får du noen feilmelding?
Nei, ikke feilmelding. Når jeg marker linjen og trykker "send" så hender ingen ting.
Når fikk jeg det til men det har dukket opp et annet spørsmål. i bruker dokumentasjonen for årsavslutning i punkt 2.6 står det at man skal hente rapporten A-melding avstemming (A07) via Altinn retur? Hvor finner jeg dette? I H&L eller i selve Altinn? Under punkt 2.7 står det at man skal velge oppgaven Rapporter-Avstemming-A-melding oppsummering, dette valget har jeg ikke.
Når det gjelder A-melding oppsummering så ligger den på Rapporter, A-melding. Der har du både A-melding oppsummering og A-melding personoppsummering.
Når du er inne i Huldt & Lillevik, Periodens lønn og ser nesten nederst i listen, under A-melding så står det Bestille a-melding avstemmingsrapport.
Hvis du bestiller for 1 og 1 mnd av gangen så kan du huke av for Arbeidsforhold. Så jeg pleier å gjøre det, og så avslutte med 1 liste for hele året til slutt. For da er det enkelt å avstemme skattetrekk og arbeidsgiveravgift.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.