Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

A-melding retur kommer ikke inn i Huldt & Lillevik

av Anonymous

Vi har et problem med A-meldingreturen til en klient. A-melding ble sendt inn i begynnelsen på august ( for august) Returen ser vi ligger i altinn, men får ikke til å hente retur inn i HL . Personen har alle fullmakter og det har ikke vært problem tidligere. Noen andre som har opplevd dette ?

8 SVAR 8
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Dere får ikke hentet den inn via "Verktøy/altinn/Altinn retur /hent returmeldinger"?

Ligger den som "akrivert" eller ligger den i innboksen?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Nei får ikke hentet den derfra. Den ligger i innboks. Status i HL er sendt - godtatt og arkivert. Avventer tilbakemelding. Den er visst blitt arkivert i altinn. Ikke i innboks. Er det mulig grunn til problemet ?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg mener det er slik at du ikke får hentet den inn hvis den ligger som arkivert i Altinn. Den må ligge i Innboksen på Altinn.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ok. takk, da er sikkert det grunnen. Får kontakte support. 

TorunnS
CHAMPION ***

av TorunnS

Går det ikke an å hente fra arkivert og så legge den i innboksen i altinn?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous (Oppdatert ‎30-08-2018 15:13 ( )

Nei, det gikk ikke flytte fra arkivert, men det løste seg ved å sende inn en ekstra A-mld kun arbeidsforhold, så kom en returmelding på alt.

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Er den først akrivert så kan du ikke flyttet den tilbake til innboksen i Altinn.

Enel051
CHAMPION ***

av Enel051

Opplever dette med jevne mellomrom, og jeg har ikke arkivert i altinn. Forferdelig irriterende.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"