for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei
Vi skal kjøre feriepenger nå, har satt opp alle lønnsarter slik de skal være, men de som har prosentskatt kommer det ingen skatt på ( de skal kun ha fst lønn denne mnd.). Er det noen som har et lurt forslag til oss slik at vi slipper å regne disse manuelt? Har prøvd å bruke lønnsarten som heter lønn i ferie og lagt den til prosent, men vil fortsatt ikke slå inn skatt. Lønnsberegningene bruker vi normal skatt.
Jeg har dette problemet i år - skal jeg beregne skatten manuelt da?
Er det snakk om et par stk så ville jeg regnet det ut manuelt, men har du mange så ville jeg kjørt de i en separat lønnskjøring med normalskatt.
Ok, det er bare noen få. Takk
Jaha... Denne hickuppen var med i fjor også. Fikk bekreftet fra support at denne feilen var rettet opp i år.
Jeg har endret noen lønnsarter til prosenttrekk nå i juni, driftstilskudd for bil og pensjonskompensasjon som vanligvis er på tabell. Når jeg sjekker på periodens lønn, blir det ikke foretatt skattetrekk. Det vises kun et negativt trekkgrunnlag for tabell som kommer av ferietrekket. Har noen andre det samme problemet?
Så fint at systemene virker som det skal 😞 da var det ihvertfall ikke bare oss som får denne feilen. Takk for info 🙂
I følge support så er det sannsynligvis en systemfeil, så dere må legge det inn manuelt..
Har samme problemet her. Gjelder kun de med prosent kort. De som har tabell fungerer.
Nei det er det som er det rare, de med prosentskatt blir det ikke beregnet skatt, har regnet ut manuelt og lagt inn på 198, gjelder fastlønn og timelønn.
Hvis du bruker normal lønnsberegning på kjøringen og har positivt trekkgrunnlag, blir det vel skattetrekk?
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.