for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hvordan/hvilken lønnsart registrerer jeg privat kjøring ved elektronisk kjørebok? Hvilken LT-kode?
Det lurer jeg på også...
Vi har kjørebok, men ingen har firmabil registrert med listepris etc. hos oss. Jeg skal kun rapportere for fordel ved kjøring privat, og hjem/arbeid. Trodde jeg bare skulle registrere x antall km på hver enkelt, i hver lønnsperidoe - men ser mange skriver at det skal rapporteres "totalt antall kjørte km, herav km hjem/arbeid". Vi har jo noen biler, som rullerer noe - og kan derfor ikke registrere noen bil på noen ansatte... de blir brukt litt privat, og det er dette jeg skal rapportere inn... men på hvilken lønnsart.....?
Prøvde å legge inn satsen på 3,40 på lønnsart 70 (fri bil), men denne lønnsarten er ugyldig da man prøver å registrere den inn på periodens lønn.
På Lønnsart 71 (fri bil hjem/arbeid) får jeg ikke lagt inn satsen engang...
Hei,
Jeg måtte få dette ferdig, så ringte support. Vi har abax, men kun 2 av bilene kan velge privat-kjøring, derfor er det enkelt for meg å innberette på disse 2. De andre har ikke privat kjøringsvalg i bilene., og skal ikke bruke de privat.
Vedlegger det jeg fikk tilsendt, og det gikk kjempebra. Ikke sikker på om du MÅ legge inn listepris etc.... Jeg utelot forsikring ++ Det gikk bra,så kanskje den vil greie seg med reg.nr....
Lykke til!
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.