Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Skattekort 2018

av Anonymous

Jeg får ikke lest inn skattekort 2018, er det noen andre  som har dette problemet?

 

Får følgende melding:

Cannot create file "filstien jeg har i mitt system\RF-1211 - Svar på bestilling: Skattekort til arbeidsgiver.zip". The filename, directory name, og volume label syntax is incorrect.

 

Jeg har bestilt skattekort og lest inn slik vi alltid har gjort.

15 SVAR 15
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Skattekortproblematikk: Jeg har lastet inn skattekort for 2018, men for 4 ansatte kom det ingen skattekort-info i retur. Noen tips til hva dette kan skyldes og hvordan vi får ordnet det?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Kan de ha utenlandskpersonnummer? I så fall må de bestille skattekort hvert år, eller de kan ha frikort?

 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg måtte logge meg inn på Altinn og hente zip- fila manuelt.

Så pakke den ut Zip fila på pcen og igjen laste denne utpakkede fila  opp i H & L.

Skattekortene ble da registert men, alle har fått "skattekort overstyrt" bortsett i fra en ansatt.

 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Linken virker ikke...

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Nei, dessverre. Helt ordinært ansatte og har fått sjekket at de har skattekort registrert i Altinn på sin konto der.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Bekalger da har jeg ingen tips.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

Vi jobber enda med et script som skal rette denne feilen. Men hvis du kunne tatt kontat med oss på support direkte, så ønsker vi gjerne å ta inn en backup av lønnskliententen din, slik at vi kan få testet litt mer 🙂 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Bør en la være å overføre til nytt år før opprettingen av programmet er på plass?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Da har jeg sendt dere mail på support. Den har fått Ticket 419079

Linda_Tysso
CONTRIBUTOR *

av Linda_Tysso

Hei,

Vi har de samme problemene når vi skal hente skattekort. Jeg pratet med support fredag vedr to kunder jeg fikk feilmeldingen på. De måtte løse problemet og sa at jeg skulle ta kontakt dersom det skjedde på fler. I dag har vi den samme feilmeldingen på alle kundene vi prøver å oppdatere skattekort på. Er i kø til support nå for å få hjelp.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk for svar, da regner jeg med at de retter og legger ut info om dette.

Linda_Tysso
CONTRIBUTOR *

av Linda_Tysso

Hei, ja pratet med de nå nettop. De må lage et skript på dette. Tror nok de legger ut info her snart.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"