Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Betalinger til selvstendig næringsdrivende

av Anonymous

Jeg får feilmelding når jeg forsøker og overføre dette til altin "atttchment validation failed" står det. Har forsøkt 3 forskjellige enkeltmannsforetak som vi har fått faktura fra. Det kommer opp en liste med beløpene på, men det blir ikke overført til altin. Der blir det liggende med null så vidt jeg kan se. Når jeg kontrollerer skjema står det at alt er ok og klart til innsending, men jeg kan ikke se at det ligger noe der. Hva gjør jeg feil?

1 SVAR 1
Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Hei Kristin,

 

Denne oppstår når man har leverandører som er markert for Selvstendige næringsdrivende uten fast forretningsted, men som mangler organisasjonsnummer eller fødsels- og personnummer. Den oppstår også hvis man angitt Type kontakt til Privatperson på kontaktkortet, men satt inn organisasjonsnummeret eller hvis man har oppgivet Type kontakt til Organisasjon, men har satt inn fødsels- og personnummer.

Da du kun har 3 stykker bør det være greit å lete opp hvor du har en slik kombinasjon og korrigere. Til neste versjon skal vi se om vi kan få en sjekk på dette som gir beskjed om man har en feil kombinasjon.

 

mvh

 

Henrik Horn - Visma Mamut