Mine områder
Hjelp
Åshild Sætre
CONTRIBUTOR ***

Endring av bompenger i fakturabildet

av Åshild Sætre

Ved endring av beløp på bompenger i fakturabildet, får vi opp en boks hvor beløpet skal endres likt til fakturabeløp. I går fikk jeg ikke det til, måtte ta ctr.+alt+delete for å komme videre. Da jeg gikk inn igjen på fakturaen så det riktig ut. Ved utskrift av faktura var denne riktig, men det var differanse på posteringslisten. Bompengene var trukket fra km og lagt dobbelt på interrimskontoen.

Vi har installert versjon 5.41 mellom jul og nyttår. Er det en feil i denne ? Jeg har ikke vært bort i dette før. ?  Åshild

8 SVAR 8
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Det som ble rettet var at når man fra lønn hadde registrert linjer med kun beløp, så fikk man ikke endra disse linjene når man endret totalbeløpet på linjene på fakturaen. Man fikk åpnet vinduet med registreringene, men ikke mulighet for å endre de.

Er det flere som mener å ha feil her må dere sende en mail med beskrivelse til contractingsupport@visma.no så skal vi melde fra.

May Britt Øybost
CONTRIBUTOR ***

av May Britt Øybost

Hei Anne

Jeg har meldt samme sak på mail, er jeg en av de to kundene?

 

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei igjen!

Jeg har sjekket dette med utviklingsavdelingen som sier...

Vi har to kunder som har hatt problem med at de blir låst når de endrer beløp på varelinje på faktura og kommer inn i vinduet de ikke får endret. Etter programendringen fungerte det hos begge disse.

Vi har ikke hørt noe om feil på posteringer.

Vi må evt. få inn data og beskrivelse.

(Datamappen som ligger under :\contracting må zippes når ingen brukere er inne, når det er gjort må dere kontakte support så vi kan filoverføre mappen til oss)

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

God morgen.

 

Nå har vi installert fixen men det samme problemet er der ennå.

Åshild Sætre
CONTRIBUTOR ***

av Åshild Sætre

Flott, takk skal du ha !

Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei!

Fix er lagt ut i dag og kan installeres.

Åshild Sætre
CONTRIBUTOR ***

av Åshild Sætre

Hei igjen !

Jeg har lastet ned programmet og lagret det på serveren, men det hjalp ikke. Vi har fortsatt samme feilen. Er det lenge til fixen er klar ?

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det vil komme en rettelse for dette i en Fix en av de første dagene.

Men dere kan laste ned programmet som er vedlagt her og lagre det på deres server under \Contracting\Prog\
(Svar Ja, på å erstatte eksisteredne program).
Dere må gå ut av fakturaregistreringen og inn igjen etter at programmet er lagret.

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"