for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Fra tid til annet så dukker ikke sedler fra autofakt opp i HPC. Konkret i dette tilfellet så ble ikke en vare som stod i rest på en bestilling fra grossist overført når autofakt for denne ankom. Mens autofakt for den opprinnelige leveransen ble overført til HPC. Hva er årsaken til dette? Grossisten sitt ordrenummer er likt, men fakturanummer er jo ulike.
Er det kun som System-bruker at man kan overføre seddel på nytt til HPC, eller er det ett godt gjemt sted man kan hake av for brukernivå?
Forøvrig så funger ikke denne knappen i dette tilfellet, og mangelfull funksjon oppleves også ved andre tilfeller.
Løst! Gå til løsning.
Autofaktfila jeg mottok brukte jeg på mine testdata (endra kun ordrenummer).
Jeg fikk fint lest inn varen på ordren i Contracting og videre overført den til Handyman Administrator.
Den synkroniserte også inn på min mobil.
Siden det stort sett fungerer, bør det ikke være noen feil ved innstillingene.
Neste gang det måtte skje, så sjekk om det har vært noen andre inne og jobba med samme ordre.
Kontakt evt. vår support.
Mottatt fil fra grossist er nå sendt dere.
De 10 filene er overskrevet for lenge siden, så vi får følge med i fremtiden. Tar ikke mye plass disse filene så ,man kunne vel ha økt antallet?
Forøvrig gjelder dette bestilling via nettbtuikk og ikke fra den håndholdte, og i loggen under \Contracting\Temp, så fremgår det at "Bestillingens opprinnelse" for denne ordren er 2, altså Webshop.
Send på nytt knappen fungerer ikke når materiell er merket at det ikke skal sendes til HPC.
(Jeg legger inn ønske om at enkelte brukere skal kunne gis tilgang til knappen.)
Visma Software AS
Karenslyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Tlf: 09101