Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Skattekort

av Anonymous

Hei.

 

Er det slik i versjon 11.11.02 at vi ikke får melding fra Skatteetaten når noen har vært og endret skattekortet sitt.

 

Elin

3 SVAR 3
Godkjent løsning
Anne Haagensen
VISMA

av Anne Haagensen

Hei Elin!

Melding fra skatteetaten om endring av skattekort har ikke noe med Visma Contracting å gjøre. Det er meldinger som skatteetaten sender ut på mail eller SMS. Vi vet at meldingene fortsatt blir sendt ut, de ble nevnt på møtet vi var på med A-ordningen sist fredag:)

Det vi ikke får med "Hurtig svar" er melding om at det foreligger svar på forespørsel. Men, man får da svaret umiddelbart, i motsetning til tidligere. Da sendte man forespørsel, og så fikk man melding - gjerne dagen etter - om at det forelå svar på forespørselen. Så måtte man inn å hente dette. Nå går altså dette raskere, og man får svar umiddelbart.

(Men det jeg beskriver i siste ledd er ikke nytt fra 11.11.02, kom i en tidligere versjon).

Ha en fin dag:)

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

fått melding om at ansatte har endret skattekort , får bare feilmelding når jeg prøver å hente nytt skattekort.

hvor har dere "oppskriften" på hvordan dette skal gjøres? har lastet ned siste fix

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg får heller ikke hentet inn nye skattekort.

Det tar flere dager fra jeg sender forespørsel til skattekortfil med retur kommer i Altinn.

Da får jeg ikke hentet det opp fordi jeg får ikke overstyrt referansenr.

Er det noen steder man kan overstyre arkivreferansenr slik at vi kan hente inn svaret fra Altinn ?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"