Mine områder
Hjelp
Elin Loen Skålbones
CONTRIBUTOR **

Oversikt over sletta element i dokumentsenteret

av Elin Loen Skålbones

Er det noen plass man kan se slettede elementer i dokumentsenter?  

7 SVAR 7
Aina Vedvik
PARTNER

av Aina Vedvik

Alle dokumenter har jo en ID, klarer du å se hvilken ID som er borte så kan du kanskje se på fakturaen foran og bak for å finne noen ledetråder. Om ikke annet for å få en formening om når dokumenten kom inn i dokumentsenter. Hvis du skanner fakturaen og ikke har kastet de (enda) så ser du jo lett hva som mangler. Har det kommet på mail kan du kanskje finne det her.

Ragnhild Salthe
CONTRIBUTOR **

av Ragnhild Salthe

Hva med når du klarer å slette en side i et dokument? Når jeg skulle trykke "skriv ut" og ikke "slett". Havner de noe sted?

Siden jeg slettet var en forklaring jeg hadde skrevet selv, når bilaget ble bokført og jeg skulle ta en utskrift til årsoppgjørsdokumentasjonen. 

Det burde vært en " vil du virkelig  slette" melding før siden slettes....

Elin Loen Skålbones
CONTRIBUTOR **

av Elin Loen Skålbones

Saken er at jeg var litt for rask (skulle trykke delete på søkefeltet) så tror jeg at jeg slettet en faktura i stedet, usikker på hvilken faktura det var! Får bare vente til purringen kommer..

Håper oversikt over slettede elementer kommer snart 🙂

av Kathe-Elin Mortensen Mong

Tusen takk for hjelpen. Fikk lastet den ned igjen 🙂

 

Espen Braaten
PARTNER

av Espen Braaten

Til Kathe Elin,

Når det gjelder dokument som kom via autoinvoice, så skal noen hos dere ha fått tilgang til autoinvoice portalen https://autoinvoice.visma.com/login, 

der kan man finne igjen dokumenter som har blitt sendt til dere via autoinvoice.

Spør din forhandler hvis du lurer på noe i forbindelse med dette.

Og når man sletter et dokument i selve dokument vindu, så er dessverre bilaget borte.

mvh

Espen

Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

Hei, det er desverre ingen sted en finner slettede dokumenter i VDC. Håper dette kommer på plass en dag. Hvis du har slettet et autoinvoice dokument kan du sikkert logge på portalen https://autoinvoice.visma.com/login for å hente det ned igjen?! 

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908

av Kathe-Elin Mortensen Mong

Lurer også på det samme. Klarte ved et uhell å slette et dokument som kom via autoinvoice.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"