for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Leste at Global har en ny funksjon kalt dashbord. Den så spennende ut, jeg aktiverte modulen og nå kræsjer Global automatisk ved innlogging. Dashbord starter automatisk, så jeg kan da heller ikke slette dette for Global kjæsjer før jeg kommer inn.
Ber om support for løsning av dette UMIDDELBART.
Løst! Gå til løsning.
Hei og takk for svar.
At feil i programmet er rettet i senere versjoner er ikke relevant til problemstillingen over. Visma har sluppet en modul som låser hele Global, og holdningen i svaret over er noe overraskende. Proplan er jo ikke skyld i dette, ei heller vi.
Hei, Bent!
Problemstillingen du refererer til ble rettet i versjon 7.80.2 av Visma Global og sist oppdatert versjon som er ute i markedet er 9.0.
Vi vil også henvise til ABV avtalen, som dere signerte ved kjøp av Visma Global - p.3 (vedlikehold av programvaren) og p.5(begrensede garantier).
Vi kan ikke uttale oss om vilkår for supportavtalen dere har med Proplan, dessverre.
For eventuelle spørsmål rundt avtalevilkår og/eller merkantile forhold kan dere kontakte vårt Kundesenter: Telefon: 02023 (08.00 - 16.00), E-post: kundesenteret@visma.no
Mvh, Maria
Sluttkommentar . Proplan var kjent med at Dashbord fikk Global til å låse seg og at man måtte inn i .ini for å løse dette ved å slette oppføringen slik at Dashbord ikke startet. Altså en bug i programmet. Det tok de Kr. 1000,- for å løse.
Er det ikke spesielt at kunder må betale for alvorlige feil med uferdig programvare ?
Proplan ringte og løste det via TeamWiever. Måtte slette instillinger i en .ini fil slik at Dashboard ikke startet opp. De bekreftet også at dette var kjent problem.
Vel, da kan jeg bruke Global igjen i allefall.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.