Mine områder
Hjelp
Eva Jeanette Fossen
CONTRIBUTOR *

Dokumentasjon av attesterte fakturaer (flyt behandling i Dokumentsenter) ??

av Eva Jeanette Fossen

Hei!

I forbindelse med at vi fakturerer alle utlegg videre, savner jeg en mulighet for å dokumentere våre interne attestering på flyt..

 

Slik at fakturaene som viderefaktureres, kan vedlegges en rapport som viser/beviser hvilke ledere som har godkjent kravene som fremsendes.

 

Enten i form av:

en reprint av fakturaren: hvor det kan printes med "stempel" generert med attestantentens kommentarer fra Dokumentsenteret

eller

en rapport generert pr prosjekt e.l. hvor det er synlig hvilke attestanter som har godkjent.

 

 

Klarer ikke å finne dette noe sted?

Det må vel være flere enn oss med behov for å attestere intern godkjenning eksternt?

 

 

MVH Eva J Fossen

 

1 SVAR 1
Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

Hei, det finnes ingen standard rapporter noen sted (så vidt meg bekjent) som du kan ta ut med kommentarene fra en godkjenning. Dataene ligger jo i systemet så en rapport kan selvfølgelig lages. Selve viderefaktureringen av inngående fakturaer er vel ikke akkurat tilrettelagt den heller...?! 

Litt etter hvilken virksomhet dere driver ville jeg sjekket muligheten for løsning. Om dere skal få laget en webrapport som kunden kan sjekke hvis en lurer eller om man skal få laget rapport som man legger ved fakturaen. Husk å tenke elektronisk faktura og effektiv fakturering i søken etter optimal løsning. 

Lykke til! 

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"