Mine områder
Hjelp
Grete Nes Kilen
CONTRIBUTOR *

EHF faktura som feiler

av Grete Nes Kilen

Har opplevd nå 2 ganger at EHF faktura ikke har  blitt levert, de har heller ikke kommet frem som avvist under aktiv Edi sentral.

Hva er grunnen til dette ????

 

6 SVAR 6
Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal

Hei,

Ligg den i Aktiv EDI sentral i "Sendt mappa" med ein Trans-ID?

I så fall skal den ha gått frå Global til Visma.net AutoInvoice.

Då kan du sjekke i Global under Forespørsel | AutoInvoice. Skal vel enten ligge under Sendte eller Feilet der.

 

Det kan jo og vere mottakar som har problem - AutoInvoice har ein fin søkefunksjon som du finn på (https://autoinvoice.visma.com). Der kan du søke på namn/orgnummer og finne ut om dei kan motta EHF. Har på den måten f.eks funne at ein mottaker hadde to mottak. Dei hadde skifta økonomisystem, men ikkje avslutta AutoInvoice konto, slik at når AutoInvoice fant ein mottaker i AutoInvoice vart det sendt til den i staden for det nye EHF mottaket. 

 

 

Grete Nes Kilen
CONTRIBUTOR *

av Grete Nes Kilen

Takk for svar.

Men, i dei 2 tilfella eg har, var ingen av dei var aktive i sendt mappa med trans-ID. Ingen av dei kom heller i mappa for avviste.

Det er der eg sjekkar, og vi har fleire avviste ( av ein eller annan grunn ?), som vi finn her.

I begge tilfeller har kunden mottatt EHF korrekt senere.

Men, ikkje bra når avviste EHF faktura ikkje kjem fram noe sted ?  I begge tilfeller, ser det ut til å vere den første vi sender som EHF faktura.

Det er viktig at alle som feilar kjem fram som avvist, slik at vi fangar dei opp, og det skjedde altså ikkje her ?  Og kva kan då grunnen vere til det ??

Hvis du ikke finner faktura i Aktiv EDI sentral i det hele tatt kan det hende at standard skriver på This User har sviktet og at det dermed ikke har blitt generert PDF. Dette vil du finne igjen i rg_srv.log som print error eller lignende (husker ikke teksten i farten).

 

Sjekk at standard skriver på this user ikke er pdf- eller xps-driver.

 

Det burde vært fanget opp automatisk, men all den tid det ikke finnes løsning for det, blir løsningen å sjekke at faktura sendt via Autoinvoice har fått verdi i EDI-status i OrdreTicker.

Grete Nes Kilen
CONTRIBUTOR *

Takk for svar, men legg saka bort nå ...

Konkluderar med att det er umogleg å finne årsak !

Men, veldig rart at dette skjer ?!?

Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal

Finn du fakturaen du sender i "Sendt mappa" i Aktiv EDI sentral, men mangler TransID?
Eller finn du ikkje fakturaen i det heile i Aktiv EDI sentral?

 

Om den ligg i Sendt mappa kan du forsøke å høgreklikke og velge "Vis hendelseslogg" og "Vis meldingsflyt", og sjå om du finn noko informasjon der - f.eks skjemavalidering feilet eller om det står noko som kan gi peikepinn på kvifor den feila. Du kan og eventuelt forsøke å sende den på nytt.

Grete Nes Kilen
CONTRIBUTOR *

av Grete Nes Kilen

Takk for svar, men desse fakturane låg ikkje i sendt mappa. Forsvann bare .. ?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"