Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Endringer i ny versjon av Visma Global 11.11

Hei!

Har nå fått installert ny versjon av Global og savner den gamle funksjonaliteten med endring av trans på konto etc.

Er det flere som savner den, og har noen info om det er mulighet for at den kan komme tilbakei en senere versjon?

Hilsen Marion

5 SVAR 5
CONTRIBUTOR *

Re: Endringer i ny versjon av Visma Global 11.11

Den er dypt savnet her på kontoret også, skulle gjerne hatt den tilbake.

Highlighted

Hei,

Vi har forstått at dette er funksjon som mange savner, så vår utviklingsavdeling ser nå på muligheten til å få dette tilbake og at det ikke blir korrekt med ny mva-håndtering for 2017. 

Vi vil informere her på community dersom vi får funksjonaliteten tilbake igjen og eventuelt hvilken versjon dere da må oppgradere til.

Se brukertips som kan hjelpe dere: 

https://community.visma.com/no/software/produkter/visma-global/Brukertips/Billag/Reversering-og-kopi...

Mvh

CONTRIBUTOR *

Hei Tonje, jeg har laget posteringstype som beskrevet. Når jeg legger inn bilagsnummeret slik som beskrevet blir feltet rødt og får melding om at det er ført på hovedbokskonto og må føres på to linjer. Hvordan kommer jeg videre da?

Hei

her må du ta kontakt med din Visma partner for oppfølging / feil søking på din installasjon. 

mvh

simen

CONTRIBUTOR **

Hei!

Slenger meg på et ønske om å få tilbake gammel funksjonalitet på "Endre trans".

De nye begrensningene er utrolig irriterende.

Det bør i det minste være tillatt med endring av h.bok når det er ført med mva=0.