Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Endringer i ny versjon av Visma Global 11.11

av Anonymous

Hei!

Har nå fått installert ny versjon av Global og savner den gamle funksjonaliteten med endring av trans på konto etc.

Er det flere som savner den, og har noen info om det er mulighet for at den kan komme tilbakei en senere versjon?

 

Hilsen Marion

5 SVAR 5
Rune Kristensen
CONTRIBUTOR **

av Rune Kristensen

Hei!

Slenger meg på et ønske om å få tilbake gammel funksjonalitet på "Endre trans".

De nye begrensningene er utrolig irriterende.

Det bør i det minste være tillatt med endring av h.bok når det er ført med mva=0.

Simen Veum
VISMA

av Simen Veum

Hei

her må du ta kontakt med din Visma partner for oppfølging / feil søking på din installasjon. 

 

mvh

simen

Jan Erik Gøbel
CONTRIBUTOR *

av Jan Erik Gøbel

Hei Tonje, jeg har laget posteringstype som beskrevet. Når jeg legger inn bilagsnummeret slik som beskrevet blir feltet rødt og får melding om at det er ført på hovedbokskonto og må føres på to linjer. Hvordan kommer jeg videre da?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Vi har forstått at dette er funksjon som mange savner, så vår utviklingsavdeling ser nå på muligheten til å få dette tilbake og at det ikke blir korrekt med ny mva-håndtering for 2017. 

Vi vil informere her på community dersom vi får funksjonaliteten tilbake igjen og eventuelt hvilken versjon dere da må oppgradere til.

Se brukertips som kan hjelpe dere: 

https://community.visma.com/no/software/produkter/visma-global/Brukertips/Billag/Reversering-og-kopi...

 

Mvh

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Den er dypt savnet her på kontoret også, skulle gjerne hatt den tilbake.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"