Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Fargelagte på artikkler.

Hei,  Vi har fargelagt artikklene på vår avd.2. det fungerer veldig bra når vi skriver ordrer/tilbud.

Men hvorfor er ikke dette gjennomført for alle plasser der artikklene vises? F.eks. i ordreticker i visningsvinduet?

En annen ting er at det hadde vært ønskelig å fått til å fargelegge/understreke/utheve enkelte ord i artikkelnavn (når en står inne på selve artikkelen og skal registrere ny/rette på gammel).  Er det noen som har fått det til?

Med hilsen

Irene Vinnes

3 SVAR 3
PARTNER

Re: Fargelagte på artikkler.

Hei, fargene gjelder vel på grunndataregisteret og ikke i ordrelinjer med den valgte artikkelen? Er det ikke det som er forskjellen? I ordrelinje brukes vel farge på en annen måte, bla for å markere lagerbeholding på linjen osv?

Det andre spsm ditt; så langt jeg vet kan du ikke få deler av en tekst til å bli uthevet eller merket på ett eller annet hvis noe sted. 

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908

Farger på ordrelinjene er en nyhet i versjon 11. Den kopieres fra artikkelen. Men vet ikke detaljene som Irene Vinnes spør om. Det må nok bli et endringsønske mot Visma tipper jeg.

Highlighted

Hei Irene,

Jeg legger inn endringsønsket ditt til vurdering for neste versjon. 

Når det gjelder å utheve enkelte ord tror jeg kan bli vanskelig, men jeg ser at det kunne være nyttig å se fargene i ordreticker også. 

Takk for innspillSmilefjes glad

Mvh

Tonje Fineide