Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

VISMA GLOBAL krasjer etter oppdatering av Office til 2016når du skal sende mail

av Anonymous

Office krasjer fremdeles nesten hver eneste gang jeg skal sende OB eller bestilling eller noe annet som mail til kunde eller leverandør. Dette er kritisk for min del som multitakser en hel del, og dermed mister mye annet som jeg jobber med når VISMA går ned. Problemet er meldt inn, men jeg har ikke fått noe tilbekemelding på framdrift. Noen andre som har fått det? 

--- Vurderer å gå tilbake til FAX --- 

11 SVAR 11
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Jan!

Jeg har "16.0.6965.2053" på min test! 

Iflg oversikten til Microsoft har det kommet mange oppdateringer siden "16.0.6001.1038". Se oversikt https://technet.microsoft.com/library/mt592918.aspx

Systemansvarlig for Office 365 kontoen deres må endre på hvilken oppdateringskanal dere skal følge for at dere skal få de nyeste oppdateringene! Håper dere får endret dette og at alt går i orden!


Mvh
Jon Henrik 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Jon Henrik

Jeg kjører 16.0.6001.1078

Hvilken versjon kjører du?

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Dersom oppdatering av Outlook 2016 ikke hjelper kan det være at oppdateringsløpet som er satt opp i Office 365 portalen ikke gir tilgang nyeste Outlook 2016 oppdatering.

Vi har kommet i mål med samtlige av disse sakene basert på fiks mot Outlook. Problemet kommer ikke fra Global/Visma.

Kommer du ikke mål bør du ta kontakt med din forhandler!

Mvh
Jon Henrik 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Oppgraderte Office 365 som nevnt over for en stund tilbake, men det hjalp ikke hos meg.

 

Ingunn
CONTRIBUTOR *

av Ingunn

 

Hei

Jeg har Office 365 business, og fulgte denne bruksanvisningen:

     1.  I outlook - Gå til Fil -> Office-konto

     2.  Velg Office-oppdateringer

     3.  Oppdater nå

Jeg har ikke hatt problemer etter at jeg foretok denne oppdateringen i midten av april.

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Jeg sliter også med samme problem, når skal det komme en løsning?

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Oppgrader Office 2016 ved å gjære følgende, og dere blir kvitt problemet!"

 

1.       Velg – Fil i Outlook

2.       Velg Office-konto I menyen

3.       Velg Office-oppdateringer

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Vi hadde også problem med at Global gikk ned med Outlook 2016, vi gikk tilbake til Outlook 2013. Etter det har det ikke vært problemer med at den har gått ned ved utsending av e-post, (tilbud,ordrebekreftelser etc.)  Mulig dette kan hjelpe dere?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Jeg har oppdatert til siste versjon av Office 2016, og ingen andre tilgjengelige oppdateringer finnes. Jeg sliter også enda med at Visma går ned når jeg sender epost. 

Hva er siste status ang dette hos Visma?

Christian Dversnes
CONTRIBUTOR *

av Christian Dversnes

Dette problemet har forsvunnet hos meg etter at jeg oppdaterte til siste versjon av Office 2016.

I Outlook gå til Fil->Office-konto->Office-oppdateringer->Oppdater nå

Simen Veum
VISMA

av Simen Veum

Hei, 

Problem stillingen er under arbeid hos Visma. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"