Mine områder
Hjelp
Veronica Nilsen
CONTRIBUTOR *

A-melding - feilmelding

av Veronica Nilsen

Hei.

Jeg har fått feilmelding på A-meldingen for Mai. "Rapportering mangler. Inntektsmottaker har åpent arbeidsforhold" Dette er en som var ansatt i 10 dager i fjor sommer (juli 2015) Jeg har forsøkt å sette sluttdato på nytt for så å sende inn en ny melding for April med bare ansattopplysning, men dette hjalp ikke. Jeg står helt fast, non som kan hjelpe?

5 SVAR 5
Veronica Nilsen
CONTRIBUTOR *

av Veronica Nilsen

Hei.

Takk for tilbakemeldinger. Med mye frem og tilbake, og samarbeid med skatteetatens rådgivere for A-melding så tror jeg at jeg har fått det riktig. Håper jeg aldri får slikt tull mer, men man lærer jo mye av å prøve og feile 🙂

 

Veronica

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Hadde også problemer med dette og måtte få hjelp fra Visma. Vi gikk da gjennom hver ansatt- id som var meldt inn for hver måned for å finne ut hvilken måned feilen lå, så måtte vi sende inn med akkurat samme arbeidsforhold- id med en sluttdato for å få bort den ansatte og feilmeldingen.

Linn

GuriSletta
CONTRIBUTOR **

av GuriSletta

Hei

Har du visning på arbeidsforhold-id under fanen arbeidsforhold på den ansatte. Jeg oppdaget at noen ansatte lå inne med åpent arbeidsforhold fra flere år tilbake da jeg kom på å sjekke dette.

Guri

Veronica Nilsen
CONTRIBUTOR *

av Veronica Nilsen

Hei,

Ja jeg har forsøkt dette.. Jeg har også prøvd å tilbakekalle alle meldinger fom Januar, og sende inn nye, men får feilmelding likevel..

Veronica

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"