for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei.
Jeg har fått feilmelding på A-meldingen for Mai. "Rapportering mangler. Inntektsmottaker har åpent arbeidsforhold" Dette er en som var ansatt i 10 dager i fjor sommer (juli 2015) Jeg har forsøkt å sette sluttdato på nytt for så å sende inn en ny melding for April med bare ansattopplysning, men dette hjalp ikke. Jeg står helt fast, non som kan hjelpe?
Hei.
Takk for tilbakemeldinger. Med mye frem og tilbake, og samarbeid med skatteetatens rådgivere for A-melding så tror jeg at jeg har fått det riktig. Håper jeg aldri får slikt tull mer, men man lærer jo mye av å prøve og feile 🙂
Veronica
Hei,
Hadde også problemer med dette og måtte få hjelp fra Visma. Vi gikk da gjennom hver ansatt- id som var meldt inn for hver måned for å finne ut hvilken måned feilen lå, så måtte vi sende inn med akkurat samme arbeidsforhold- id med en sluttdato for å få bort den ansatte og feilmeldingen.
Linn
Hei
Har du visning på arbeidsforhold-id under fanen arbeidsforhold på den ansatte. Jeg oppdaget at noen ansatte lå inne med åpent arbeidsforhold fra flere år tilbake da jeg kom på å sjekke dette.
Guri
Hei,
Ja jeg har forsøkt dette.. Jeg har også prøvd å tilbakekalle alle meldinger fom Januar, og sende inn nye, men får feilmelding likevel..
Veronica
Hei,
Har du sett på brukertipset for å rette dette:
Mvh
Linn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.