Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Feilmelding ved forespørsel om skattekort.

av Anonymous

Jeg får opp feilmeding på at jeg må legge ved minimum ett filvedlegg, det står videre at jeg må velge fanen "oversikt-skjema og vedlegg". Dette har ikke kommet opp tidligere ved forespørsel, har sendt flere forespørsler i 2014 uten problemer . Vet noen om hva dette kan komme av?

6 SVAR 6
Godkjent løsning
Dag-Eirik Lannem
CONTRIBUTOR **

av Dag-Eirik Lannem

Jeg har nå fått løst feilen. Det er den siste oppgraderingen og patchen som må være (korrekt) installert, se http://community.visma.com/no/software/produkter/visma-lonn/Brukertips/Tekniske-tips/Rettefiler-for-.... Dobbeltsjekk at de to filene i pakken er kopiert til de rette mappene.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei. Det ble ikke funnet ut av feilen, leverandøren vår fant heller ikke ut av det, men vi ble oppfordret til å innstalere på nytt av Visma, usikker på hva men det fungerte bra etterpå. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Dessverre ser det ikke ut til at det er noen andre medlemmer i Community som vet svaret.

Vi ønsker selvfølgelig at du/dere skal finne ut av utfordringen deres. Ta gjerne kontakt med din forhandler eller oss på Visma Support.

Mvh Anniken

Dag-Eirik Lannem
CONTRIBUTOR **

av Dag-Eirik Lannem

Samme feilmelding her også, og leverandøren vår har ikke klart å finne feilen.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Jeg får også opp samme feilmelding, har du funnet ut av det?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Dessverre ser det ikke ut til at det er noen andre medlemmer i Community som vet svaret på spørsmålet ditt.

Hvis noen av dere som er medlem her i Community vet svaret så må dere mer enn gjerne hjelpe hverandre og legge inn svar.


Vi ønsker selvfølgelig at du skal finne ut av utfordringen din. Skulle du ønske


support må du gjerne ta kontakt med din forhandler eller oss på Visma Support. Savner du kontaktinformasjon til din forhandler finner du dette her: http://community.visma.com/no/software/kontakt-oss/

mvh

Boontharika Nilsen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"