for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Etter omlegging til ny versjon av Visma Community så fungere ikke startsiden i Visma Lønn.
/t5/Visma-Lonn/ct-p/NO_SW_Visma_lonn
Den kommer tilslutt opp med You'er using Explorer version 8 on Windows.
Selv om jeg kjører IE 11 på server og Edge eller Chrome på klient.
Noen løsning for dette?
Hei,
mest effektive løsningen frem til det evnt er løst i community er å gå på verktøy, generelle innstillinger, og fjerne krysset på Vise Visma Community ved oppstart. Da forsøker den ikke å laste nettsiden og du slipper skriptfeielen.
det fungerer likt i Global, business er jeg ikke helt sikker på hvor innstillingen er.
mvh
Stian
Hei,
Vi har nå endret slik at alle som får opp Community i løsningen sin skal få opp en informasjonsside istedet for Community. Denne siden gir dere informasjon om hvilken adresse dere må gå til, i en nettleser utenfor produktet deres, for å besøke Community.
Vi vil nå undersøke videre hvordan vi kan få tilbake Community som startside i våre produkter og tjenester uten at dette skaper feilmeldinger og problemer for dere som brukere. Vi vet at mange setter pris på å holde seg oppdatert med at Community er startsiden i produktet.
Å få på plass en løsning vil nok ta noe tid, så inntil videre håper jeg at dere vil besøke Community utenfor produktet.
Et tips er å sette den Community-siden som er mest relevant for deg som startside i nettleseren.
Hei,
Frem til vi har en løsning på dette så anbefaler vi å bruke Community i en nettleser utenfor selve systemet ditt.
Vi jobber med saken, og vil oppdatere her så fort vi vet noe mer.
Hei!
Vi er klar over dette problemet, og jobber med saken.
Problematikken består ikke i hvilken nettleser-versjon av IE du selv kjører på din maski, men hvilken versjon som er "embedded" inn i Visma Lønn for å laste siden.
Mvh,
Kent Elverum
Visma Software AS
Det samme skjer her!
vi har også IE 11
Håper på en rask løsning her!
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.