Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Lønnslipper i søppelkassen

av Anonymous

Hei,

Jeg hadde en lønnskjøring 15/1 og det viser seg at veldig mange ikke fikk tilsendt lønnsslipp eller at den ble sendt rett i søppelkassen. Kan noen forklare meg hva som har skjedd og om det er noe jeg kan gjøre for å unngå det ved neste lønnskjøring? På forhånd tusen takk 🙂

5 SVAR 5
Lisbeth H
CONTRIBUTOR ***

av Lisbeth H

Hei,

Har hatt samme problem siden ca. november 2020 og den røde tråden er ansatte som har gmail-kontoer... Hos noen kommer den som søppelpost og hos andre kommer den ikke dit engang... Mulig sikkerhetsoppdatering i Gmail som har gjort dette?

av Renate Martensson

Hei,

 

Vi har beskrevet noen scenarioer i dette brukertipset på hvorfor lønnslipper havner i søppelpost og / eller ikke kommer frem.

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-Lonn/Lonnsslipp-pa-e-post/ta-p/25973

 

Mvh Renate,

Visma HRM Support

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei, Jeg mener at dette er noe som har skjedd etter den siste oppdatering for jeg har aldri hatt dette problemet tidligere. Det skaper mye ekstra jobb ved at jeg skal sende lønnslippene på nytt for de som etterlyser den. For jeg har ikke satt meg selv på blindkopi så jeg kan se hvem som har fått og ikke fått. Vi har ikke en gruppe ansatte hvor alle kan laste ned Payslip - app.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Lønnsslipper og årsoppgaver havner i søppelkassen hver gang. Både for meg som avsender og for ansatte som mottakere. Selv om de merker med at de vil godta avsenderadresse.

June K. Akselsen1
CONTRIBUTOR ***

av June K. Akselsen1

Hadde samme problemet med utlønning i november - veldig mange som ikke fikk slippene sine. Fint hvis noen har et tips som gjør at vi kan unngå dette.

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"