Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Skattekortforespørsel

av Anonymous

Hvordan endrer jeg mail adressen i skattekortforespørsel. Vi har fått ny mailadresse og må endres.

Prøver å skrive oppå eksisterende adresse, men den stiller seg tilbake igjen.

 

Mvh Sandra

3 SVAR 3

av Stian Alexander Lie

Hei Sandra, 

 

Rimelig spesielt hvis dette ikke lagres. Men endel ting legges inn når klienten avsluttes på normal måte. Det vil si ved å trykke på krysse oppe til høyre. 

 

Teknisk sett så lagres det i en tabell som heter WgLstPrm i sql databasen. i feltet val1. Det er mulig å endre rett i databasen om nødvendig, men da bør du få bistand fra forhandler eller teknisk personell om du ikke innehar kompetansen selv. 

 

Stian

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det lagrer seg ikke ved at jeg avslutter med å trykke på kryss øverst til høyre.

Regner med at jeg da må ha support fra Visam?

av Stian Alexander Lie

Hei, 

 

Det er nok primært forhandleren din du bør ta kontakt med. Visma har support for enkelte forhandlere, men stort sett går ikke de inn på maskiner, servere osv og feilsøker. Det overlates til forhandleres og evnt ASP/tekniske leverandører. 

 

De fleste forhandlere har også supporten selv. De største er Amesto, Vitari, Økonomibistand, proplan. Vi er ikke små vi heller i Columbi men ikke blant de aller største. 

 

komplett liste over forhandlere finnes på https://www.visma.no/partner/partner-list/  du får se om noen av de ser kjente ut. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"