Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Spm om oppsett av lønnsart 430/431

av Anonymous

Hei

Jeg har fått et avvik på A-melding i forbindelse med innberetning av naturalytelser Kantinetrekk og Fri trening på lønnsart 430. Avviket går ut på at innrapportert lønn/godtgjørelse for AGA er høyere enn lønn/godtgjørelse innrapportert på ansatte. Differansen = sum innberettede naturalytelser. Kan noen fortelle meg hvordan disse lønnsartene skal settes opp. På forhånd tusen takk.

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Kai,

 

Du har skrevet på Visma Lønn forumet, ser at spørsmålet ditt gjelder Visma eAccounting.

Legg gjerne spørsmålet ditt i forumet der, https://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Visma-eAccounting/forum/

 

Med vennlig hilsen,
Renate / Support Lønn & HR

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

hei.. litt i samme gate

som arbeidsgiver betaler jeg for lunsj bonger for mine ansatte. lunsjbong er forhåndsbetalt over faktura, og bongene kan benyttes hver dag eller når vi spiser i kantine.

hvordan føre dette i visma eaccounting? hvilke konto skal utgiften/faktura føres mot? og skal det rapporteres inn på den ansatte også?

 

mvh

Kai R

av Ferdane Jaha-Mehmeti

Hei,

Dessverre ser det ikke ut til at det er noen andre medlemmer i Community som vet svaret på spørsmålet ditt. Hvis noen av dere som er medlem her i Community vet svaret så må dere mer enn gjerne hjelpe hverandre og legge inn svar.
Vi ønsker selvfølgelig at du skal finne ut av utfordringen din. Skulle du ønske support må du gjerne ta kontakt med din forhandler eller oss på Visma Support.

Savner du kontaktinformasjon til din forhandler, ta kontakt på kundesenteret@visma.no.

Med vennlig hilsen,
Ferdane / Support Lønn & HR

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"