for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Ved henting av skattekort i Visma lønn får vi at det er "ugyldig eller manglende vedlegg" om vi har tatt med firmaer som ikke har ansatte.
Dette gjør en veldig enkel oppgave å hente nye skattekort til alle firmaene til en mye mer komplisert oppgave ved å måtte sortere ut de firmaene som ikke har ansatte.
hvis dere oppretter året 2018 på alle ansatte så funker det. fikk samme feilmelding her men når jeg hadde satt inn 2018 på alle sammen ble det hentet
Korrekt, ja, der det mangler lønnsår 2018 på de ansatte, blir det ikke hentet skattkort.
Men det er et annet problem i Visma Lønn, når man bestiller skattekort for flere klienter samtdig.
Enkelte arbeidsgivere (klienter), blir lagt inn to ganger og da stopper det hos Skatteetaten.
Håper Visma ordner dette snarest mulig!
Ja - stemmer det og jeg har bedt Visma ordne dette i samarbeide med Skatteetaten ASAP !
Denne e-posten kom nettopp fra Visma.
Hei.
Beklager for sent svar da det har vært litt hektisk her.
Men utvikling hos oss jobber med patch som skal bli lagt ut om kort tid, som skal løse utfordringene vi har hatt med skattekortimporten.
Denne vil bli lagt ut på Community når den er klar.
Visma HRM support
Switchboard +47 46 40 40 00 | Direct +47 40 10 40 17
Visma Software AS Dikeveien 54, 1661 Rolvsøy | https://www.visma.com/lonnsportal |
Problemet er nå endelig løst, se her
Vi beklager!
Vi har opplevd det samme.
Det virkser som om det er noe feil/bug i Visma Lønn.
Enkelte arbeidsgivere (klienter), blir lagt inn to ganger og da stopper det hos Skatteetaten.
Vi fikk også en telefon fra en IT-kar fra Skatteetaten, som også hadde mistanke om at det kan være noe feil i Visma Lønn. Han sa også at det var flere som hadde opplevd det samme.
sett inn 2018 på alle ansatte da går det den vet ikke hva den skal hente når året ikke er opprettet på de ansatte
Vi har samme problemet og forstår aty det er et problem som Visma og Skatteetaten må løse ASAP !
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.