Mine områder
Hjelp
Mone Nielsen
CHAMPION ***

payslip - publisering etter utbetaling har skjedd?

av Mone Nielsen

Vi har ikke fått lønnslippen i Employee/Payslip for februar

Jeg forsøker å sende på nytt, men det går ikke..  (10 dager siden lønnen ble utbetalt)

 

noen tips her? De ansatte synes jo det er greit å ha alt på samme sted

3 SVAR 3

av Renate Martensson

Hei,

 

I versjon 14.10 MÅ de ansatte godkjenne koblingen sin i visma.net Home fanen for at de skal få Payslip.

Hvis du går under Rutiner / Registrering / Visma.net / Administrasjon av roller, og de ansatte IKKE har på haker for roller de har her i visma.net, betyr det at de ikke har godkjent koblingen sin.

 

Når de ansatte har godkjent koblingen kan du publisere lønnslipper til Payslip på nytt.

 

Hvis ansatte har haker i Administrasjon av roller-bildet kan du trykke på "Lagre" knappen, i dette bildet.

Deretter kan du publisere lønnslipper til Payslip på nytt.

 

Mvh Renate,

Visma HRM support.

 

 

 

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen

vi har mange kunder hvor vi kjører lønn i Visma Lønn, og har brukt Payslip lenge

må alle disse ansatte godkjenne på nytt??

 

i vårt eget selskap ligger de ansatte med riktige roller i Visma.net - har lagret og forsøkt på nytt.

 

 

 

Frode Rørvik
CONTRIBUTOR ***

av Frode Rørvik

Jeg vil gjerne komme med et oppfølgingsspørsmål innenfor samme tema (versjon 14.10)

 

Vi gjorde en vellykket test og fikk publisert en lønnskjøring til et utvalg medarbeidere. Når vi prøver å publisere samme lønnskjøring til et annet utvalg medarbeidere, blir ingen nye lønnslipper publisert til Payslip. Dette til tross for at roller for web/mobile er på plass for de aktuelle brukere.

 

Er det slik at man bare får ett forsøk på å publisere lønnslipper til Payslip per lønnskjøring?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"