Mine områder
Hjelp
Annegtoe
CONTRIBUTOR **

Forsinkelser i kommunikasjon med Approval

av Annegtoe

Hei!

Det er ut som om det er forsinkelser i "kommunikasjonen" med Approval. Dokumenter som er godkjent fredag formiddag, har fremdelse ikke kommet tilbake som godkjente i dokumentsenteret. Videre er det en hel del fakturaer som er registrert i AI som ikke har kommet inn i approval hos kunden for godkjenning (dette gjelder kunder som har Autoflow). Flere som opplever det samme? Mener å huske at det skulle kjøres en oppdatering i Approval 25. eller 26/11 - kanskje det har noe med dette å gjøre?

6 SVAR 6
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei, igjen

Problem løst; - det var tjeneste hos ASP-leverandør som hadde stanset. Beklager...

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Jeg opplever dette i dag. Fakturaer som er godkjent på fredag, men som ikke oppdateres i VDC.

av Svein Holanger

Hei

Vi har ikke fått noen meldinger om at feilen også inkluderer sending fra Docume nt Center til Approval. Uansett ble feilen over løst i går kl 16:30. Ta kontakt med support hvis du fortsatt har problemer.

Annegtoe
CONTRIBUTOR **

av Annegtoe

Fint at det jobbes med! Ser imidlertid også at fakturaer som vi har sendt som pdf til orgnr@autoinvoice.no eller fakturaer som vi vet kommer som EHF, ikke kommer inn i Approval for godkjenning i det hele tatt. De ligger i AI under inngående og har status "sendt" der. I VDC har de status "Venter Visma net Approval". Alle som har denne VDC-statusen mangler i Approval, dvs kunden har ikke fått dem til godkjenning. Vil fixen løse innlasting til såvel som utsending fra Approval?

av Svein Holanger

Hei

Ja, Approval har problemer med å sende tilbake til Visma Document Center. Utvikling jobber med å løse problemet, så en fix av problemet vil straks bli lagt ut. Deretter vil Approval sende over alt som ligger i køen. Dette skal skje uten at dere trenger å gjøre noe hos dere.

Vi beklager feilen.

Heidi Mæland
CONTRIBUTOR *

av Heidi Mæland

Hei

 

Sliter med det samme.

Har en klient som bruker Upload-funksjonen. Lastet opp bilag tidlig på formiddagen i dag. Fortsatt ikke tilgjengelige for oss.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"