Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Ønske: Ønske om kolonne "Fakturanummer" i prosessoversikt

av Anonymous

Hei,

 

Tips fra bruker i Visma.net Approval:

I prosesoversikt ->ferdige prosesser kan en godkjenner se godkjente faktuaer. Her er det et ønske om å kunne søke på fakturanummer slik at oppslag på faktura blir enklere. 

10 SVAR 10

av Svein Holanger

Hei 

Prosjektnummer er ikke unikt for en faktura. Det kan være forskjellige prosjektnumre per linje på fakturaen. Derfor blir dette vanskelig å få til.

Lucinda Bjørnset Reksten1
CONTRIBUTOR ***

av Lucinda Bjørnset Reksten1

Hei. Er det mulig å få lagt inn kolonne i mine oppgåver der prosjektnummer/ordre nummer viser. Tenker under utvidet visning når man ser alle dokumentene som ligger til godkjenning. har saksbehandlere som ønsker å sortere på prosjekt

Liv Ingrid Nakken Øverås
CONTRIBUTOR ***

av Liv Ingrid Nakken Øverås

Vi har fortsatt versjon 10.11.xx.

Er det noen mulighet for å manuelt legge inn fakturanummer i "beskrivelse" før man sender på flyt? Hos oss så kommer beløp opp i feltet i dag.

av Svein Holanger

Takker for innspill og engasjement. 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

 

Vi har også en kunde som syns at beløp var svært nyttig for raske oppslag. Fakturanummer har ingen verdi for de. Så beløp bør raskt på plass igjen.

av Svein Holanger

Hei

Dessverre går ikke det. Vi må heller se på om vi kan få inn beløp som en egen kolonne.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

Jeg har en kunde som nå savner beløp under beskrivelse og heller ønsker det, enn fakturanummeret. Hvordan kan min kunde få tilbake beløp i oversikten ?

av Svein Holanger

Hei. Beskrivelse var et felt som lå der, så vi valgte det. Fakturanummeret er kanskje den beste beskrivelsen av fakturaen 🙂

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Svein,

hvorfor heter kolonnen for fakturanummer "Beskrivelse" og ikke "Fakturanummer"?

av Svein Holanger

Rettelse:

Dette blir løst i versjon 11.0 av Visma Document Center som kommer i juni i år. 

Fra versjon 11 av Visma Document Center skal fakturanummeret sendes til Beskrivelse-feltet. Da skal du kunne søke på fakturanummer der.

Svein, produktansvarlig

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"