Mine områder
Hjelp
Jørgen Riibe
PARTNER

Visma Approval - helg konge 😎

av Jørgen Riibe

Vet ikke akkurat når siste versjon av attestering av bilag og andre dokumenter ble sluppet, men nå vil jeg virkelig skryte av Visma hvor bra det har blitt. Med en stor og bred skjerm kommer all informasjon som er tenkelig på en flate og rammene er justerbare og skalerbare som det passer.
Tenk f.eks. å attestere en feriesøknad og på samme bilde få opp de andre ansatte sin ferieavvikling på samme bilde - det er effektivt det !
Helt konge 👍

3 SVAR 3
Jørgen Riibe
PARTNER

av Jørgen Riibe

Høyden kan ikke justeres - men må du scrolle for å se regnskapslinjene ? Hvis du endrer oppløsningen (ctrl og minus) blir det jo god plass til å se de. Jeg har en 49'' bredskjerm og det funker som fjell hos meg

amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av amundsf

Har mer traidsjonell (gammeldags 😄) skjerm på 24". Regnskapslinjene kommer ikke frem selvom har skjerm med oppløsning 1200 i høyden noe som er mer enn mange, standard er vel 1.080.

 

Det er mer enn nok luft så fint løsbart bare man får scrolling for høyde på boksene på samme vis som nå har fått scrolling på bredde for dokumentet.

amundsf
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av amundsf

Ser at det nå er mulig å justere bredden - det er bra 🙂

 

Men jeg klarer fortsatt ikke å justere høyden på noen av modulene/boksene. Dermed må man fortsatt skrolle ned for å se regnskapslinjene. Håper det er mulig å få gjort noe med dette snart.... For er det at må skrolle ned for regnskapslinjene som er det plagsomme.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"