Mine områder
Hjelp
Erikappa
CONTRIBUTOR ***

Filopplasting fra excel fungerer ikke?

av Erikappa (Oppdatert ‎27-11-2020 19:16 av Erikappa )

Hente rader fra fil ser ikke lenger ut til å fungere for meg.
Jeg har prøvd i flere nettlesere, slettet nettleserdata og i flere forskjellige firmaer.

Etter at jeg har trykket på "Last opp" så skjer det ikke noe, prøvde å vente en god stund.

Gjelder på kundeprisavtaler, leverandørprisavtaler, inngående faktura og Godkjenn vareopptelling.

 

5 SVAR 5

av Rasmus Nordström-Lammers

Hei!


Det ble nevnt et tips om å slette cookies (informasjonskaplser) i nettleseren. Det er også dette vi anbefaler dersom man opplever de problemene du (Erikappa) nevner:


https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-net-ERP/Slette-cookies-i-nettleser/ta-p/338496


Vår utviklingsavdeling er klar over at noen brukere sliter med dette og jobber på å finne en løsning! 

MVH
Rasmus N
Visma.net ERP Support

Karstein Opstad
CHAMPION ***

av Karstein Opstad

Jeg fikk det til å virke igjen etter at jeg slettet "Informasjonskapsler" fra nettleseren.

cookies-1.jpg

 

cookies-2.jpg

 

Jeg lot connect.visma.com stå igjen. Hvis man sletter alle må man inn med ny kode fra godkjenner-appen ved neste innlogging.

Karstein Opstad
CHAMPION ***

av Karstein Opstad

Nå fungerer det ikke her..

Erikappa
CONTRIBUTOR ***

av Erikappa

Nå fungerer det igjen.

Erikappa
CONTRIBUTOR ***

av Erikappa

Virker som meg for at dette fungerer tidvis. Har ikke fungert i Inngående Faktura. Inngående faktura har en god del problemer for meg om dagen (Bilag kan ikke vises, Varemottak kan ikke matches, og opplastning fra excel)

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"