Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Summere antall kilometer

av Anonymous

Ved føring av kjøring i Expense så summeres antall kroner, men ikke antall kilometer. Er dette mulig å få til? I lønnssystemet vårt må dette legges inn, og pr nå må vi summere manuelt.

7 SVAR 7
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.

Behandlingsregelen må være : 3 Sats*Faktor*Antall

Da skal antall bli med over i A-meldingen.

av Gunnar Glendrange

Hmmm, det høres rart ut Arild. Har du ikke antallet i lønnskjøringen heller? Ikke hørt om det før ...

Arild Bakken
CONTRIBUTOR *

av Arild Bakken

Hei. Vi har problem med feltet antall på diett ved overføring fra expense til Visma lønn. Antal kjem ikkje på lønnslipp og på a-melding, som igjen kan bety at det blir "overskudd" og dermed lønn når det står null/ingenting i feltet antall. Beløp er korrekt. Noen som vet hvordan dette kan fixes ?

Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

Hei igjen, det finnes et alternativ med å eksportere til csv fil. Jeg ville sjekket ut det og funnet ut hvordan du kan ta det inn i H&L igjen. (Jeg jobber hos Visma forhandler)

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Nei, vi bruker ikke Visma Lønn, og foreløpig er det ikke mulig å lese ut fil til H&L som vi bruker. Lønnsansvarlig legger det inn, og på pdf'en som skapes så summeres antall kroner, men ikke antall kilometer. Hvis ikke denne muligheten finnes? så er det sikkert enkelt å lage. Takk for svar, er du fra Visma eller annet steds fra? Hvis Visma, er det fint om du registrerer dette som et ønske - 

Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

Den summerer oppe i totalt antall (oppe til høyre på skjermen), men ikke i tabellen under. Men tenkte du at totalt antall kilometer ikke blir overført til Visma Lønn (mulig dere ikke bruker Visma Lønn?)

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ingen som vet noe om dette?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"