Mine områder
Hjelp
Hanne Elisabeth Fadum
CONTRIBUTOR ***

Biler og privat kjøring

av Hanne Elisabeth Fadum

Hei, vi har endel varebiler som våre håndverkere bruker og det hender de kjører noen km privat. I HL måtte jeg alltid knytte disse km til en bestemt bil. I Payroll kan jeg legge inn privat kjørte km på en lønnskjøring og finner først når jeg skal kjøre A-melding at jeg kan ha glemt å legge en bil på vedkommende. Det virker rart at det skal være mulig.

Vi kan godt skylde på dårlige rutiner hos meg, men likevel. Ønsker meg en sjekk ved registrering av slikt.

3 SVAR 3
Elisabeth Pretzinger1
CHAMPION **

av Elisabeth Pretzinger1

Har nettopp opplevd det samme. Lagt inn privat kjøirng. Får ikke beskjed om at det mangler bil før a-melding skal sendes inn. Er ikke vant til at bil skal legges til på den ansatte når det kun er km som skal innberettes. Noen som vet om hvordan dette gjøres? Likt som med firmabil? Hvordan korrigeres det?

Olga Myrvold
CHAMPION *

av Olga Myrvold

Jeg tror ikke du får legge inn uten at bilen først knyttet til an ansatt. Men problemet med det her når flere ansatte deler på en bil....

av Alexandra McArthur Hoff

Hei 😊
Vi anbefaler å legge forslag som dette under fanen Idéer denne siden. Her kan også andre stemme på din idé.

 

Mvh Alexandra

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"